Veelgestelde vragen

Per e-mail

Je kunt ons bereiken door een e-mail te sturen naar [email protected]

Wij doen ons best om jouw e-mail zo snel mogelijk te beantwoorden, normaal gesproken kun je er vanuit gaan dat dit binnen 1 werkdag is.

 

Telefonisch

Wilt je liever iemand spreken? Dat kan dit natuurlijk ook.

Bel voor onze telefonische klantenservice naar 085-48 28 180.

Op werkdagen zijn wij tussen 08:30 en 17:00 uur telefonisch bereikbaar.

 

Contactformulier

Je kunt ons ook bereiken door het contactformulier in te vullen.

Stap 1. Plaats het gewenste artikel in het winkelmandje

Ga naar het artikel dat je wilt bestellen en selecteer indien nodig de gewenste maat en klik daarna op de knop “In winkelwagen”. Je kunt nog verder winkelen of doorklikken naar “Winkelmand bekijken” in de productkaart of door op het winkelwagenicoon te drukken rechtsboven op de site.

 

Stap 2. Bezorggegevens invullen

Om jouw bestelling te kunnen verwerken vragen we je om enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Als je al een account hebt dan kun je bovenaan de site inloggen zodat je jouw gegevens niet opnieuw hoeft in te vullen.

 

Stap 3. Verzendmethode kiezen

Je kunt ervoor kiezen om het pakket bij jou thuis te laten bezorgen of op een ander bezorgadres.

 

Stap 4. Betaalwijze kiezen

Je kunt zelf kiezen hoe je wilt betalen. Je kunt betalen met iDeal en met een creditcard van Mastercard, Visa of American Express.

 

Stap 5. Bestelling afronden

Klik nu op bestelling afronden om de bestelling definitief af te ronden. Hierna word je vanzelf doorverwezen naar een pagina met daarop de bestelbevestiging. Deze bestelbevestiging ontvang je ook per e-mail.

Bij een bestelling vanaf € 50,- wordt jouw pakket binnen Nederland gratis verzonden. Bij een bestelling onder de € 50,- betaal je slechts € 4,95 voor de verzendkosten.

Bij ieder product staat rechts van de afbeelding de levertijd van het betreffende product vermeld. Dit kan per product verschillen. Het overgrote deel van ons assortiment is direct uit voorraad leverbaar en heeft een levertijd van slechts één werkdag. Voor deze producten geldt: als je de bestelling op een werkdag voor 12:00 uur plaatst, dan wordt deze de volgende dag bij jou bezorgd.

 

Als je meerdere artikelen hebt besteld met verschillende levertijden, dan wordt de totale bestelling in één keer naar je toegestuurd waarbij je dus rekening kunt houden met de langste levertijd.

 

Onze zendingen verlopen via DHL Parcel. Zodra wij jouw bestelling verzenden, ontvangt je hierover een bevestiging per e-mail met daarin ook jouw Track & Trace-code. Met deze Track & Trace-code kun je precies zien waar het pakketje is en wanneer deze wordt afgeleverd.

 

Mocht je vragen hebben over de levertijd van een product of over jouw bestelling dan kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Je kunt bij ons veilig en vertrouwd betalen met verschillende betaalmethoden:

 

iDeal

Je kunt veilig en vertrouwd met behulp van jouw eigen bank betalen via iDeal. iDeal is beschikbaar voor de banken: ABN Amro, ING, Rabobank, SNS, Friesland Bank, Regio Bank, ASN, Triodos, Van Landschot en Knab.

Je zult "Deltex" als begunstigde zien, dit is correct.

 

Creditcard (MasterCard, VISA & American Express)

Je kunt uiteraard ook met jouw creditcard van Mastercard, VISA of American Express betalen.

Je kunt jouw bestelling bij thuis laten bezorgen maar ook bij een DHL servicepunt bij jou in de buurt, zodat je het zelf kunt afhalen op het moment dat het jou het beste uitkomt.

Dekbed.nl produceert en levert uitsluitend hoogwaardige producten met een uitstekende prijs/ kwaliteit verhouding.

Wanneer je een product bij ons bestelt, dan kun je ervan uitgaan dat het product van goede kwaliteit is. Standaard geven wij 2 jaar fabrieksgarantie op alle dekbedden en matrastoppers en 1 jaar op alle hoofdkussens. De garantie geldt onverminderd de wettelijk rechten van de consument. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

 

Wij adviseren je om de meegeleverde factuur met daarop jouw bestelnummer goed te bewaren. Met deze informatie kunnen wij jouw eventuele klacht namelijk zo goed mogelijk in behandeling nemen.

 

Heb je een product gekocht waar iets mis mee is, neem dan contact op met onze klantenservice zodat wij een passende oplossing kunnen afspreken.

Wij streven naar een zo hoog mogelijke klanttevredenheid. Is het bestelde product niet geheel naar wens? Dan kunt je binnen 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling aangeven dat je het product retour wilt sturen. Je hebt, nadat je dit hebt aangegeven, nog 14 dagen de tijd om het product daadwerkelijk retour te sturen. Het product mag uiteraard worden getest, maar proefslapen kunnen we helaas, om hygiënische redenen, niet toestaan. Het product mag natuurlijk niet beschadigd zijn en moet (indien mogelijk) in de originele verpakking retour worden gestuurd. Als het product beschadigd retour wordt gezonden kunnen de kosten hiervoor in rekening worden gebracht.

 

Retour sturen

Om het artikel dat je wilt retourneren aan te melden kunt je contact opnemen met onze klantenservice.

 

Nadat je het product retour hebt gestuurd of hebt aangemeld zal het aankoopbedrag (inclusief de verzendkosten van de heenzending) zo snel mogelijk aan jou retour worden overgemaakt. Uiterlijk binnen 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld dat je gebruikmaakt van jouw herroepingsrecht, betalen wij terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je het product hebt aangekocht. Voor deze terugbetaling worden geen kosten in rekening gebracht. Vaak gebeurt de terugbetaling echter al binnen 1 à 2 werkdagen. Indien je hebt gekozen voor achteraf betalen, dan vervalt de factuur van de geretourneerde producten uiteraard.

Je hoeft geen account aan te maken om een bestelling te kunnen plaatsen.

Het aanmaken van een account heeft echter een aantal voordelen: je kunt in de toekomst eenvoudig bestellen zonder al jouw gegevens opnieuw in te voeren. Daarnaast kun je jouw persoonlijke gegevens makkelijk aanpassen en de bestelstatus bekijken.

 

Wachtwoord vergeten

Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen door te klikken op ‘wachtwoord vergeten’.

Op die pagina kun je jouw e-mailadres opgeven waarna je binnen enkele minuten een e-mail zult ontvangen waarin jouw nieuwe wachtwoord staat.

 

E-mailadres vergeten

Als je het e-mailadres om in te loggen bent vergeten, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. De medewerker zal jouw e-mailadres in het systeem opzoeken en vervolgens kun je daarmee inloggen of een nieuw wachtwoord aanvragen.

Wij vinden het belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn. Mocht je toch een slechte ervaring hebben met onze service of één van onze producten dan horen wij dit graag. Je kunt een klacht richten aan onze klantenservice. Binnen 1 werkdag krijg je een inhoudelijke reactie op jouw klacht. Wij zullen altijd proberen om een passende oplossing te vinden!

Mocht je niet tevreden zijn over de geboden oplossing, dan kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. Je kunt deze commissie bereiken via www.sgc.nl

 

Ook kunt u een klacht indienen bij de Geschillencommissie van het Europese ODR Platform.

 

Scroll naar top