Garantie

Is er volgens jou iets mis met het artikel dat je bij Dekbed.nl hebt gekocht? Dat is natuurlijk heel vervelend en we gaan ons best doen dat samen op te lossen. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat
de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

De fabrieksgarantie is 1 jaar voor kussens en 2 jaar voor dekbedden en matrastoppers. Zodra het artikel door iemand anders dan Dekbed.nl wordt gerepareerd of aangepast wordt aan jouw specifieke wensen vervalt de garantie.

Een klacht willen we altijd samen met jou proberen op de lossen. Neem daarom bij een klacht altijd eerst contact op met onze klantenservice via [email protected] . Foto’s zeggen soms meer dan woorden, mail ons je klacht, foto en bestelnummer of klantnummer en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Belangrijk bij het retourneren van een artikel met een klacht:

  • Van onze klantenservice ontvang je via de mail een retourlabel met het retouradres en het retourformulier in het geval dat je deze niet meer hebt. Vul dit retourformulier in en stuur het mee met het artikel.
  • Pak het artikel en het retourformulier goed in en plak de verpakking stevig dicht. Zorg dat het retourlabel duidelijk zichtbaar is. 
  • Mocht je geen retourlabel hebben, stuur de retourzending altijd naar het retouradres in Delden.

Dekbed.nl
T.a.v. Retouren
Brinkweg  28
7491 ET DELDEN

  • Zodra je retourzending ontvangen is, krijg je hiervan een bevestigingsmail. 
Scroll naar top